Rabu, 24 September 2014

Semuanya Ada Di Kedai Baru Saya






Bismillah..
 
Dear My Blogger...
Mulai Oktober, semua urusan jual beli boleh dilakukan di shopping cart. 
Antara kelebihan beli guna shopping cart ni, anda boleh shopping bila-bila masa 24 jam setiap hari.
Walaupun ketika saya sedang tidur.

Tak perlu lagi tanya, barang ada stok ke tak..?
Tak perlu tanya apa no akaun nak bank in..?
Tak perlu tunggu saya free untuk berbalas whatsapp order.

Segalanya dah automated.
Bayar hari ni, esok saya pos.

Dan sebagai pelanggan tetap & setia, saya akan berikan discount coupon dari semasa ke semasa sebagai tanda penghargaan.

Jemput datang kedai online saya yang baru (^_^)
 



LOVE,
 PM/Call/SMS/WhatsApp/WeChat FAIZA 018-393 9083 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RAKAN SAYA